The Wetherbee Family
Musim panas di rumah tasik adalah suci bagi keluarga Wetherbee, begitu juga dengan menghabiskan masa di atas bot. Antara bar dan hidangan kaserol yang mudah dibuat keluarga mereka, mereka telah menyempurnakan menu makan malam kehidupan tasik yang ideal.