The Fraser Family
Keluarga Fraser adalah keluarga terpilih. Walaupun tak semua ada pertalian darah, mereka terikat dengan sejarah, kasih dan penghargaan kerana meluangkan masa bersama. Makan malam adalah gabungan resipi generasi dan kegemaran yang mereka cipta bersama.