Bird, Belly and Beef
Guy Fieri cuba daging pelbagai rasa. Ada sandwic daging khinzir Mexico di Memphis, Tennessee, dan daging rusuk pendek berlemak di Pulau St. Simons, Georgia. Di Scottsdale, Arizona, sebuah restoran sajikan daging lembu Itali dan nasi goreng itik.