French Flavor and Meaty Kabobs
Guy Fieri menikmati hidangan Perancis dan daging menggiurkan. Sebuah kedai krep Colorado menghidangkan kombinasi hebat, bistro di San Antonio, Texas, menyediakan hidangan mewah Perancis dan restoran Parsi-Armenia di Phoenix membuat kebab luar biasa.