Phoenix Food Fans
Guy Fieri suka hidangan kawasan Phoenix! Hidangan pub Ireland bertemu gaya barat daya dengan taquito konbif dan kubis hebat, restoran keluarga membawa piza yang dibakar dengan kayu, dan taqueria kejiranan mentakrifkan semula makanan jalanan Mexico.