From the Seas and Overseas
Kali ini, Guy Fieri membawakan makanan laut dan makanan dari luar negara. Restoran Poland di Westminster, CO, menghidang pierogi sempurna, hentian Caribbean di San Antonio, TX, menyajikan udang dan restoran di Brunswick, GA, membawa gaya pantai Selatan.