Soup, Sandwiches and Seafood
Guy Fieri kunjungi restoran mewah yang memuaskan selera. Restoran di pantai Georgia olah semula ayam goreng Nashville dengan hidangan sampingan udang pedas. Bar mi Vietnam di Calgary menghidangkan makanan jalanan yang lazat yang dibuat dari awal.