Great Taste, Surprising Place
Guy Fieri nikmati hidangan enak di tempat tak dijangka. Ada hidangan selatan sempadan klasik yang disediakan di Calgary, karya-karya masakan agung di muzium Memphis dan makanan pub British tersembunyi di sebuah lapangan terbang kecil di Colorado.