From Noodle to Strudel
Guy Fieri menikmati strudel dan mi enak. Di Boulder, Colorado, restoran bohemian sajikan strudel manis. Di Alberta, ada hidangan Nepal yang hebat. Di Memphis, Tennessee, sepasang suami isteri menghidangkan mi yang dipenuhi rasa kepada pengunjung.