Hearty Handfuls
Guy Fieri menikmati pelbagai rasa yang hebat. Guy Fieri akan menikmati piza yang tiada tandingan di Memphis, Tennessee, taco lazat di restoran Mexico yang asli di Calgary, Alberta, dan empanada mewah dari restoran Argentina di Pulau St. Simons, Georgia.