From Spicy to Sticky
Guy Fieri menikmati makanan pedas dan manis. Di Pulau St. Simons, Ga., sebuah kedai roti menghidangkan kek rum hebat, sebuah restoran piza di Boulder, Colo., membuat pai artisan, dan restoran San Antonio, Texas, menghidangkan itik luar biasa.