Some You Give Away
Terwijl de laatste wedstrijd van Whitey nadert, voelen de inwoners van Tree Hill de druk van een dreigende confrontatie om het staatskampioenschap. Ondertussen onthult Peyton aan Lucas dat ze gevoelens voor hem heeft.