All of a Sudden I Miss Everyone
In de sterke vierde seizoensfinale, delen de eindexamenkandidaten van Tree Hill High School hun heftige momenten die ze samen hebben beleefd. Op hetzelfde moment gaan zowel Karen als Haley bevallen met hun geliefden aan hun zijde.