Pictures of You
Een klasopdracht onthult de diepste geheimen en verlangens van Lucas en de leerlingen van Tree Hill High. Skills (terugkerende gastrol ANTWON TANNER) maakt zich zorgen over de studievooruitzichten en wendt zich tot Haley.