Good News for People Who Love Bad News
Nu Lucas en Brooke uit elkaar zijn, krijgen ze ruzie tijdens een feestje na de wedstrijd. Haley realiseert zich dat Rachel (terugkerende gastrol DANNEEL HARRIS) van plan is Nathan te verleiden.