Things I Forgot at Birth
Terwijl de levens van Nathan, Rachel en Cooper nog steeds behoorlijk turbulent zijn na het auto-ongeluk, viert Brooke haar 18e verjaardag maar kan ze er niet van genieten vanwege haar problemen met Peyton.