The Bodyguard
Kevin Costner en Whitney Houston spelen de sterren van de hemel in deze romantische thriller over een ex-agent die bodyguard is geworden.
Kevin Costner en Whitney Houston spelen de sterren van de hemel in deze spannende romantische thriller over een ex-agent van de geheime dienst die bodyguard is geworden en niets aan het toeval overlaat.