The Runaway Found
Nathan maakt zich zorgen over zijn toekomst als fouten uit het verleden hem en Haley blijven achtervolgen. Lucas hoort een schokkende bekentenis nadat hij contact heeft gelegd met de mysterieuze getuige van de moord op zijn oom.