Songs To Love and Die By
Lucas krijgt onverwacht bezoek: zijn zogenaamd overleden oom Keith. Ondertussen worden het leven van Haley en haar ongeboren kind bedreigd als ze ernstige complicaties krijgt tijdens haar zwangerschap.