All These Things That I've Done
Brooke heeft haar handen vol aan de T.A.R.T.-modeshow en een nieuw vriendje. Rachel (terugkerende gastrol DANNEEL HARRIS) haalt de cover van het tijdschrift Maxim en veroorzaakt chaos op Tree Hill High.