The Worst Day Since Yesterday
Lucas maakt zich zorgen over zijn gebrek aan toewijding. Nathan beschuldigt hem ervan de zwakste schakel van het team te zijn. Peyton en Haley negeren oud zeer om Brooke te steunen. Dan besluit een lastercampagne te gaan voeren.