The Show Must Go On
Nathan maakt zich zorgen om Haley's veiligheid. De vriendschap van Peyton en Brooke wordt op de proef gesteld voor de bruiloft. Deb vertelt aan Dan de waarheid over de brand. Karen heeft Keith harder nodig dan ooit.