Brooke gaat op een vreemde dubbeldate. Lucas krijgt een betere band met Rachel. Mouth brengt tijd door met een oude vriend. Peyton heeft spijt van haar keuzes. Karen en Deb brengen de campagne naar nieuwe hoogten.