How a Resurrection Really Feels
Lucas weet wie Dan heeft geprobeerd te vermoorden. Brooke, Peyton en Haley belanden achter de tralies. Nathan helpt iemand bij een potje poker met een hoge inzet. De inwoners van Tree Hill kiezen eindelijk een burgemeester.