First Day on a Brand New Planet
De van elkaar vervreemde echtgenoten Nathan en Haley wennen aan hun levens als klasgenoten. Brooke doet onschuldig. Lucas ontdekt een geheim over Peyton's moeder. Dan begint de waarheid te ontdekken over de brand bij de autozaak.