All Tomorrow's Parties
Doordat Brooke naar een modeshow gaat, kan ze een cheerleadingtoernooi niet bijwonen. Nathan en Lucas worden beïnvloed door de vader van een oude vriend. Peyton heeft het moeilijk met de kanker van haar moeder.