Lucas overweegt basketbal te gaan spelen nu Keith dood is. Brooke zadelt Rachel op met een geheim. Het vernieuwen van de huwelijksgeloften tussen Nathan en Haley wordt op de proef gesteld. Peyton gaat naar Chicago.