The Wind That Blew My Heart Away
Een regenbui zorgt ervoor dat Haley bij Nathan terechtkomt en dat Brooke een dramatische confrontatie heeft met Lucas. Peyton wordt geconfronteerd met de waarheid over Ellie's ziekte. Mouth wordt verleid door Rachel.