We Might As Well Be Strangers
Nadat een 'dare night' voor nieuwe relaties heeft gezorgd, deelt Lucas een romantisch avondje met Anna (terugkerende gastrol DANIELLA ALONSO) tijdens een nachtelijke meteorietenregen.