The Tide That Left and Never Came Back
De relatie van Lucas en Brooke wordt intiemer na hun reis naar New York en verblijf bij Haley. Nathan en Deb willen Dan verlaten, wat leidt tot een explosieve ontknoping wanneer hij hun plan ontdekt.