Let the Reigns Go Loose
De opening van de club van Karen, TRIC, brengt de inwoners van Tree Hill dichter bij elkaar. Lucas en Felix (terugkerende gastrol MICHAEL COPON) krijgen ruzie over Anna (terugkerende gastrol DANIELLA ALONSO).