The Lonesome Road
Op weg naar huis nadat hij Haley heeft bezocht op haar tour, brengt Nathan meer tijd door met Taylor (terugkerende gastrol LINDSEY McKEON), waarbij hij hoopt op wat lol samen en misschien wel meer.