Don't Take Me For Granted
Nathan is bezorgd om de gezondheid van zijn broer en laat Karen weten dat Lucas zijn hartonderzoek niet heeft laten doen. Ondertussen vraagt Dan aan Keith om in het autobedrijf te blijven werken als onderdirecteur en Keith stemt daarmee in.