Unopened Letter to the World
Tijdens het werken aan het tijdcapsuleproject van Tree Hill High, biecht Anna (terugkerende gastrol DANIELLA ALONSO) haar meest intieme geheimen op aan de leden van de groep via een anonieme videocamera.