You Can't Always Get What You Want
De arrogante nieuwe buurman van Brooke redt haar nadat ze is gearresteerd voor winkeldiefstal. Nathan en Haley hebben hun eerste ruzie na hun huwelijk wanneer hij een cadeau voor haar koopt in plaats van een auto die ze echt nodig hebben.