Something I Can Never Have
Keith heeft een gewelddadige confrontatie met Dan nadat hij heeft ontdekt dat Jules (terugkerende gastrol MARIA MENOUNOS--niet in deze aflevering) werd betaald door Dan om een affaire te hebben met Keith.