Je konijn of je leven / Vernietigingsdag
De dood zit Bugs weer op de hielen. Er ontstaat een wilde achtervolging vol water en een loterijkaartje./Een gevaarlijke robot is gestuurd om Bugs te doden. De capriolen van Bugs werken niet. Michigan Frog is het meesterbrein er achter.