Business kluif / Totemfaal
Bugs en Squeeks vliegen naar een tropische bestemming. Maar Koning Thes is ook aan boord en die ziet Squeeks als een tropisch hapje./Bugs en Squeeks strijden om op een totempaal te mogen komen. Het wordt Bugs moeilijker gemaakt.