Bugs en Squeeks gaan kijken in de Grand Canyon. Het probleem is alleen dat de Barbaar die net heeft opgeëist. Dat accepteren Bugs en Squeeks niet./Een stel konijnenjagers zit achter Bugs aan. Als ze Bigfoot zien vergeten ze Bugs.