Kerstmis-kopen / Winter Blunderland
Bugs en Yosemite Sam strijden in een winkelcentrum om het laatste populair stuk speelgoed./Squeeks heeft een brief aan de Kerstman geschreven, maar deze komt bij de Barbaar terecht. Bugs probeert de brief terug te krijgen.