Politie Pork / In de weg leggen
Als de tablet van Bugs wordt gestolen, schakelt hij de hulp van detective Porky in. Maar zitten ze wel achter de juiste verdachte aan?/Yosemite Sam wil een snelweg aanleggen, door 't bos waar Bugs woont. Dat laat Bugs niet gebeuren.