De vliegende leeuw / IJs IJs Bunny
Bugs en Squeaks reizen naar de Afrikaanse savanne om een neef van Squeaks te bezoeken. Maar eerst moeten ze Thes, koning van de jungle te slim af zijn./Bugs verheugt zich op een zonnige dag, maar het Winterhert luidt de winter te vroeg in.