Het verwende paard / Hebberige tolboom
Een verwend meisje Francine neemt alle wortels van Bugs mee voor haar pony, Pudding. Bugs en Squeaks proberen ze terug te krijgen./Bugs is laat voor zijn vlucht, maar hij moet eerst vechten tegen een tolpoortje zonder manieren.