Telefoonterreur / Spierbundel Bugs
Na een opstootje met Bugs zit er een krasje op de telefoon van Yosemite Sam./Rob Hardkast, een fitness-goeroe, probeert de dieren van het bos op te lichten door ze een nutteloos drankje te verkopen. Bugs blijkt een lastigere klant.