Slakwaardig bouwt zijn landhuis bovenop Bugs zijn holletje. Bugs doet alles om hem snel weg te krijgen./Wile E. Coyote heeft een nieuwe auto ontworpen, maar de brandstof wordt gemaakt van Squeeks' walnoten. Natuurlijk moet Bugs nu ingrijpen.