Lapua Sniper Rifle/Machine Gun Cache
The Wyatt family makes and sells firearms of all shapes and sizes, from little pink pistols to double-barreled cannons. If they're not in their shop, they're meeting collectors to add to their cache of one-of-a-kind weapons.