Helicopter Machine Gun/BMX Challenge
The Gunsmoke team prototypes a new helicopter M-16 machine gun as a new business venture, and rebuilds a .44 Magnum for a British ex-pat. A group of professional BMX stunt riders challenge Rich to a wager for some 1911s.