Young Cowboy Action Shooter's Winchester
A young, fast cowboy action shooter commissions Gunsmoke to build him a competition Winchester rifle, and challenges Jon to a shoot out. Meanwhile, Paige helps an exotic-animal rescuer custom order a Smith and Wesson M&P.