Zombie Gun/Rocket Launcher
Tempers flare when gunsmith Scott manages the crew as they build a zombie-apocalypse gun based on a Henry-made Mare's Leg. Rich, Kurt and Paige fly out to a client's home to test fire a Vietnam War-era rocket launcher.