Howdah Pistol/Superbowl Champ Rifle
The crew recreates an 1883 howdah pistol. Gunsmiths Jon and Doug have a friendly wager -- the winner presents a Super Bowl champ with his custom rifle. Tempers flare when Kurt announces he wants to go to engraving school in Italy.